Om Ondernemers te helpen, geven we iedere week een 2-tal ondernemers 1 à 2 uur gratis managementadvies.
Managementadvies over winstmaximalisatie, verstandig groeien, verstandig kosten besparen, personeelsmanagement, structureren van de onderneming, efficiënter werken, … Over die zaken waar u vragen rond heeft, die zaken die u wenst te bespreken.
en we plannen dan samen zo snel mogelijk een moment in.
Ik heb altijd al VEEL respect gehad voor KMO-eigenaars, misschien omdat ik in een KMO-nest ben opgegroeid, en ik heb er nu nog meer, door de Corona crisis. Ik heb de laatste 20 jaar al honderden KMO’s geholpen om betere resultaten te boeken, maar als je nu ziet hoe verstandig en flexibel bedrijfsleiders moeten omgaan met hun onderneming in deze speciale omstandigheden, dan dwingt dat gewoon respect af. Sommige ondernemers moeten nu net bijzonder snel inspelen op de vergrotende marktvraag, wat zeker niet altijd evident is. En anderen, die moeten ook heel snel inspelen op de corona-crisis, maar om schade te beperken in hun bedrijf. De ondernemers, de bedrijfsleiders, dat zijn in mijn ogen ook helden. Net zoals het ziekenhuispersoneel, of de thuisverzorging , de vuilnismannen, de postbodes enzoverder. Allemaal mensen waarvoor ik bijzonder veel respect heb. Vind je ondernemers ook helden, trouwens, of vind je het niet, laat het dan weten in de reacties hieronder. Ik ben beniewd om jou mening te zien.
En om die helden – waarvan wij zeggen dat het helden zijn – de bedrijfsleiders te helpen, geven we met plezier 1 uur advies aan bedrijfsleiders. Kostenloos. Zowel voor bedrijfsleiders die heel snel willen groeien nu, of bedrijfsleiders die het misschien zeer moeilijk hebben of moeilijk hebben, of bedrijfsleiders die gewoon meer willen beloond worden voor hun harde werk. Heb je dat liever online, dat advies, dan kan dat ook, maar we komen eigenlijk liever tot bij u omdat we geloven dat we u op die manier BETER kunnen helpen. Het vraagt van ons wat meer investering, maar we geloven dat dat de moeite waard is. Dan horen wij in zo een gesprek waar u nu bent, waar u naar toe wilt, en we geven u op het einde dat advies waarvan we denken dat het het beste is, voor die specifieke vraag, voor die situatie waarin u zit. OK? Of die specifieke vragen, het kunnen natuurlijk meerdere vragen zijn. Als klankbord voor een stuk, we weten natuurlijk niet alles, ook niet over uw bedrijf, we gaan nooit alles weten over uw bedrijf, maar we zien toch bepaalde dingen een beetje anders. Dat kan inspirerend zijn. En daarnaast baseren wij ons natuurlijk ook op onze ervaring in vrij veel bedrijven. En vanzelfsprekend wordt natuurlijk alles strikt vertrouwelijk behandeld, dat is evident.
Als we na het adviesgesprek denken dat we u nog verder kunnen helpen, dan gaan we dat u ook vertellen. Maar heel kort, misschien in 2 minuutjes, of 1 minuutje; dit is maar een heel klein deel van het gesprek. Het belangrijkste deel is duidelijk het adviesgesprek.
Nee. Aan dit gratis advies zijn er voor u geen kosten of verplichtingen verbonden. Niks. Er is wel 1 nadeel aan: de tijd die we kunnen spenderen aan gratis advies, is beperkt. We kunnen als bedrijf maar een 2 à 3-tal bedrijven per week gratis helpen. U begrijpt dat, ja? We willen het goed doen.
Wil je eens samen zitten? Geef dan gewoon seintje via telefoon, via e-mail. Dan plannen we zo snel mogelijk een moment in. Alvast tot dan. Ik zie er naar uit om u beter te leren kennen. Laten we de toekomst mooi maken.
We zijn het wettelijk niet verplicht, maar we geloven zo sterk in onze opleidingen,
dat we je deze sterke & eenvoudige garantie geven:
Je weet nooit dat je intekent, en denkt: “hoh, dat is niet echt voor mij”. Geen probleem. Laat het ons weten binnen de 10 dagen (op support@4betterresults.com), we desactiveren je account, en je krijgt je geld terug. Want we willen dat iedere klant tevreden is.
Profiteer nu van onze ervaring, pas meteen toe en pluk de vruchten direct.