Ondernemen is vaak niet eenvoudig.
Meestal komt het er op neer om vooral te focussen op die zaken die je echt vooruit helpen.
Die focus nauwkeurig bepalen is enorm belangrijk.
En daar hebben we tot nu toe het meeste ervaring in opgebouwd.
Ervaring die we graag ten dienste stellen van jouw bedrijf.
De resultaten zijn vaak vrij spectaculair.
Neem contact op via:
We nemen dan contact op om een afspraak te maken.
(Er zijn voor u geen kosten verbonden aan dit gesprek.)
Vanzelfsprekend kan je pas nadien zien of dit managementadvies iets voor jou is.
Wacht niet te lang, want meestal is er een wachtlijst voor onze klanten die advies willen.
Dit is natuurlijk afhankelijk van hoe jouw bedrijf het momenteel doet. Er is daar altijd wat analyse voor nodig als we willen tot verstandige beslissingen en acties komen om de winst te vergroten.
Om een bedrijf goed te analyseren, kijken we naar verschillende domeinen. Het financiële, klanten, marketing en sales, het operationele, het strategische, de omgeving, trends, de vaardigheden in het bedrijf…
Hoe we die analyse doen, en nog beter: hoe jij die analyse in je bedrijf kan doen, leggen we uit in onze online cursus “Management Excellence Program“. Een stap-voor-stap programma dat je leidt door alle belangrijke inzichten die je nodig hebt om dit in je bedrijf te doen. De goedkoopste manier om je bedrijf fundamenteel te verbeteren.
En het bepalen van die focus, die er voor zorgt dat je meer verdient met dezelfde inspanningen, dat is waar we tot nu toe het meest ervaring hebben in opgebouwd.
En dan krijg je alles, individueel aangepast aan jouw bedrijf.
Overweeg je een dergelijk adviestraject? Neem dan best eens contact. We zitten dan eens vrijblijvend samen om te zien of dit iets voor jou kan zijn of niet. Wacht niet te lang. Want de agenda’s lopen snel vol.
We krijgen deze vraag vaaktijdens een kennismakingsgesprek. Ondernemers willen horen of hun bedrijf het goed doet. Dat is vaak toch wel een complexe vraag om een antwoord op de geven, en dit gaat vanzelfsprekend over meer dan het financiële alleen.
Maar als we even inzoomen op de financiële kant van zaak gebruiken we vaak een eenvoudige vuistregel.
Kijk, ik weet niet wat jij ervan denkt, maar wij denken dat je als ondernemer moet beloond worden voor iedere persoon die je tewerkstelt. Iedere werknemer moet een soort winst genereren. Want iedere werknemer vraagt energie, acties, inspanningen. Je moet die persoon vinden, aanwerven, coachen. Je ligt er soms wakker van. Problemen worden soms meegebracht naar het werk, of er gecreëerd. Je loopt het risico als je er veel tijd in hebt geïnvesteerd dat hij of zij plot weg is en zo verder. Kijk, al deze inspanningen moeten ergens beloond worden. De moeite waard zijn. Anders werf je vaak beter niemand extra aan.
Dus vinden we dat iedere werknemer moet opbrengen.
Onze vuistregel waar we vaak mee starten is dat iedere (fulltime equivalent) werknemer pakweg 20.000 euro per jaar moet opbrengen. “Opbrengen” berekenen we in operationele cash flow, niet direct in winst.
Stel dat je 4 werknemers hebt, zou je toch door hen (met jezelf erbij = 5 personen) een 100.000 euro cash flow moeten maken. En als je daar onder zit, is er ruimte voor verbetering.
Stel dat je 11 full-time werknemers hebt, en je enige zaakvoerder bent, zou je bedrijf toch rond de 240.000 euro cash flow per jaar moeten kunnen realiseren.
Deze vuistregel gaat op in vele traditionele zaken. In sommige sectoren is het minder, in andere meer. In de nieuwe economieën is het vaak meer. Het is dus belangrijk dit te bekijken per (sub)sector.
In deze video vindt je meer uitleg hierover:
Neem contact op via:
We nemen dan contact op om een afspraak te maken.
(Er zijn voor u geen kosten verbonden aan dit gesprek.)
Vanzelfsprekend kan je pas nadien zien of dit managementadvies iets voor jou is.
Wacht niet te lang, want meestal is er een wachtlijst voor onze klanten die advies willen.
We zijn het wettelijk niet verplicht, maar we geloven zo sterk in onze opleidingen,
dat we je deze sterke & eenvoudige garantie geven:
Je weet nooit dat je intekent, en denkt: “hoh, dat is niet echt voor mij”. Geen probleem. Laat het ons weten binnen de 10 dagen (op support@4betterresults.com), we desactiveren je account, en je krijgt je geld terug. Want we willen dat iedere klant tevreden is.
Profiteer nu van onze ervaring, pas meteen toe en pluk de vruchten direct.