Extreme resultaten komen niet vanzelf en ik garandeer je dat ze alleen zullen komen wanneer je zelf gemotiveerd bent.
Deze inzichten hebben bewezen te werken in KMO’s (voor België) of mkb’s (voor Nederland).
Sommige bedrijven hebben er trouwens veel meer mee verdiend dan 250.000 euro.
Alle inzichten, tactieken en tools zijn direct toepasbaar. Dit vind je niet elders.
Aan jou om ze maximaal te laten renderen voor je bedrijf.
Wil je dit niet? Fijn, maar dan behoor je niet tot het doelpubliek van de Mini-MBA.
“Kurt, het is de eerste keer in 30 jaar dat we meer dan 100.000 euro winst hebben gemaakt”, zei Marc met bescheiden trots met een grote, stralende glimlach op zijn gezicht.
En daar stopte Marc niet. Jaar op jaar verbeterde het. Zijn record was meer dan 300.000 euro.
En dat met zijn tuinaanemingsbedrijf met 15 mensen.
Hij kon zijn ogen toen niet geloven. Niet door harder te werken. Alleen door slimmer te werken.
“Ik heb maar van één ding spijt,” zei hij, “ik had die inzichten 10 jaar eerder moeten hebben.”
Veel heeft te maken met: minder doen, maar de juiste dingen doen, en die acties dan meer energie geven. SLIMME FOCUS.
Wil jij dit ook? Dan is deze Mini-MBA voor jou gemaakt. No-nonsense. Direct toepasbaar. Resultaatgericht.
“Door deze managementinzichten groeien we nu al 4 jaar 30% per jaar. Niet alleen in omzet, maar (zelfs nog meer) in winst. Daarvoor hadden we altijd een klein beetje winst, soms een beetje verlies. Nu is het een ander leven en zijn we echt iets moois aan het opbouwen.” (meubelbranche)
“We hadden al jaren een operationele winst van pakweg 300.000 en werkten met 35 mensen. Die managementinzichten hebben onze ogen geopend voor zaken die we toen helemaal niet zagen. We zijn door die inzichten sterk gegroeid naar meer dan 100 mensen, en realiseren nu al twee jaar na elkaar meer dan 1 miljoen euro winst. Maar dat is niet het enige. We zijn veel meer klaar voor de toekomst. En misschien het belangrijkste: we hebben weer fun!” (bouwfirma)
“Deze inzichten hebben ons geholpen om onze toekomst veel scherper te stellen, en een ambitieus groeiplan uit te stippelen dat we nu volop aan het realiseren zijn. We zijn nog beter gekend zoals we willen gekend zijn, en hebben nu al meer dan 10 vestigingen.” (warme bakker)
“Ik wilde mijn bedrijf, dat iets meer dan een miljoen waard was, laten doorgroeien naar een bedrijf van meer dan 5 miljoen. We hebben ons gebaseerd op de inzichten van dit programma, zijn nu 4 jaar verder, en zitten goed op schema. De waarde is al boven de 3 miljoen.” (interieur branche)
“Eerlijk gezegd was mijn batterij wat plat. Het jarenlang timmeren aan ons bedrijf had me wat moe gemaakt. Nu zie ik – door deze inzichten – weer een duidelijke toekomst, die me veel energie geeft. Ik zet met veel plezier ten volle mijn schouders op het realiseren van ons toekomstplan. Het ziet er ook nog naar uit dat me dit een zeer aardige euro gaat opleveren, zelfs al is dit voor mij niet zo essentieel. (opleidingsbedrijf)
“Deze inzichten hebben ons niet alleen geholpen een mooi groeiplan op te stellen, dat we nu aan het realiseren zijn, maar we hebben ons bedrijf veel beter kunnen structureren, en de meer dan 100 werknemers veel meer in dezelfde richting laten samenwerken. Grandioos.” (hotelbranche)
“Als voedingsbedrijf dat toelevert aan de grote winkelketens in Europa, stond onze marge meer en meer onder druk. Deze inzichten hebben ons geholpen om een verstandige nichespeler te worden, duidelijk grotere marges te creëren, en ons bedrijf veel veiliger te stellen voor de toekomst. (productie voedingswaren)
“We waren hard aan het werken, en nu werken we veel slimmer door deze inzichten. We hebben ons meer gespecialiseerd, de juiste mensen aangetrokken, goed gestructureerd en groeien nu sterk. Onze winst is in 5 jaar tijd met 300.000 euro gestegen.” (verzekeringskantoor)
“Diverse partijen contacteerden me om mijn bedrijf te kopen. Ze wilden me 600K geven. Ik overwoog om het te verkopen. Gelukkig heb ik dit niet gedaan en pas ik deze managementinzichten toe. We zijn het bedrijf hierdoor naar een waarde van 2,5 miljoen euro aan het brengen in pakweg 5 jaar. En ik heb er plezier in. “ (IT bedrijf)
“”Als jonge bouwfirma waren we heel hard aan het werken, hadden we tevreden klanten, en stond ons orderboek meer dan een jaar vol. Door deze inzichten toe te passen, is onze winst in 3 jaar met 200.000 euro gestegen, en leiden we ons bedrijf veel pro-actiever.” (dakbedrijf)
Zeg eens eerlijk:
Pak jij liever de zaken vast?
Of geef je liever de schuld aan een ander?
“Matthias had me opgebeld.
Hij zag dat er meer zat in het bedrijf waar hij werkte.
Matthias wilde dat we samen met de zaakvoerder keken wat er mogelijk was. “We werken nu met twee keer zo veel mensen als 2 jaar geleden,” zei Marcel, de bedrijfsleider, “en we verdienen maar de helft zoveel. Kan je daar iets aan doen?”
We zaten een paar keer samen en bepaalden onder andere op welke klanten het bedrijf best zou focussen, en welke ze best niet meer zouden bedienen. We hebben toen samen nagedacht over welke diensten ze best wel en niet meer deden, en hoe ze wilden uitblinken door de ogen van de klant. Marcel maakte gaandeweg enkele belangrijke, goed doordachte, slimme keuzes.
Een paar maand later belden ze me weer op. Ze waren enthousiast. De gemaakte keuzes brachten goed op. En ze wilden een volgende stap zetten.
Ze blonken meer en meer uit in dat wat ze gekozen hadden. We werkten samen aan de marketing, en bespraken ook enkele belangrijke investeringen. Ook dat maakte hen sterker.
Ze kregen steeds meer fun. Zagen mooie resultaten.
Ze kregen meer lichtjes in de ogen. Tof he?
Enkele maanden later waren ze weer mooi aan het groeien, maar nu groeide de winst nog meer dan de omzet, en ze vroegen om samen het bedrijf wat meer te structureren.
We hebben toen ook het personeelsbestand samen geoptimaliseerd.
Ze hadden ondertussen een sterke naam gecreëerd. Marcel was ondertussen 65 en wilde het wat rustiger aan doen. Hij liet het bedrijf over aan Matthias.
En Matthias wilde er een lap op geven. Veel zaken die hij had gehoord in onze trajecten hadden hem begeesterd. En hij wilde die nu slim en snel invoeren. Hij smeet er zich op, als een jonge leeuw. Hij had goed nagedacht over welke acties hij best eerst zou uitvoeren. “Slimme focus geeft sterke resultaten.” Dat wist hij.
Kort daarna hebben we een goed “rechter hand” gezocht voor Matthias, en nu staat het bedrijf klaar om nog grote stappen voorwaarts te zetten.
Ondertussen was de winst was in enkele jaren tijd gegroeid van 30.000 euro naar meer dan 600.000 euro.
Per jaar alstublieft.
En ieder jaar nog groeiend.
Woehoe ! Daar doen we het voor.
Wij hebben dit niet gedaan. Marcel en Matthias hebben het natuurlijk gedaan. Maar deze resultaten schrijven ze zelf toe aan de inzichten die we hen hebben gegeven. Inzichten waardoor ze veel slimmer zijn gaan werken. Inzichten die we ook met jou delen in dit uitzonderlijke programma.”
We hebben deze en andere managementstrategieën in veel bedrijven toegepast, en onze aanpak steeds verbeterd. Je krijgt in dit programma niet alleen de tips en inzichten die we aan Marcel en Matthias hebben gegeven. Je krijgt ook alle andere inzichten die in andere kleine en middelgrote bedrijven dikwijls bewezen hebben bijzonder goede resultaten te geven.
We houden niets achter: alles wat bewezen heeft zeer goed te werken, krijg je.
Als vertrouwenspersoon van vele tientallen zaakvoerders,
hebben we een bevoorrechte positie,
waardoor we zeer goed zien - in vele bedrijven -
wat wél werkt en wat niet zo goed werkt.
Alles wat je hier zal zien, heeft bewezen zeer goed te werken in de praktijk.
Niet alleen in boekjes 😉
Al onze beste inzichten hebben we gebundeld in dit programma.
Inderdaad: "Less is more."
Als je de juiste keuzes maakt, dan bereik je véél meer.
Op de juiste zaken focussen, zorgt voor veel meer resultaat. Zeker met onze unieke methode. We hebben hier al een paar honderd keer bijzonder mooie vruchten van gezien.
Slim kiezen is de kunst.
Daarvoor moet je eerst alle belangrijke hefbomen voor jouw bedrijf bepalen, en daarna jouw meest krachtige selectie maken.
Dat doen we samen in dit traject met jou: stap voor stap.
... moeten we goed de financiële cijfers verstaan. Onze situatie én onze doelstellingen. Ook de cijfers van onze concurrenten willen we verstaan. Zoals een ondernemer. (Niet zoals een accountant, da's helemaal anders.) We vertrekken vanaf nul; we willen dat iedereen alles verstaat en kan toepassen. Het wordt fun.
't Is plezant, en 't brengt geld op.
Veel klanten hebben gigantische resultaten bereikt door wijs na te denken over hun toekomst. Dit gaan we hier samen doen.... wijs kiezen waarin je wilt uitblinken, en waarnaar je precies wilt streven, en dan gans je organisatie daar op afstemmen.
Hoe krachtiger je die keuzes kunt maken, hoe beter de resultaten. Ook dit doen we hier samen.
Dan geven we je hier extra financiële inzichten die je kunt gebruiken, als je ze nodig hebt.
Bepalen hoeveel geld je over hebt en kunt gebruiken om te investeren. Welke andere bronnen er zijn. Hoe je slim investeert. En hoe je slim stuurt en bijstuurt op financieel vlak.
Hoe belangrijk is dit voor jou?
Hier zitten we in de helicopter boven marketing en sales, zodat jij die zaken kunt beslissen om slim de juiste klanten te verwerven en verstandig met je bestaande klanten om te gaan.
Aanwerven gebeurde vroeger 'tussen de soep en de patatten'. Men stak er zo weinig mogelijk tijd in.
Nu weten progressieve bedrijfsleiders dat ze juist daarmee het verschil maken. Ook met de concurrenten. Maar dan moet je het ook anders doen. Hoe? Dat zie je hier.
De meeste boekjes en theorieën over people management zijn geschreven door mensen die geen leiding geven. Laten we het eens praktischer aanpakken en vertrekken van dingen die je helpen uitmuntend goed mensen aan te sturen, zonder dat je er moe van wordt. Yeeha!
Hoe haal je het zand weg tussen de radertjes en zorg je voor een goed geoliede machine?
Hou jij van bureaucratie? Wij niet. Maar een minimum aan structuur en goede afspraken, dat brengt veel op. Waar je ook naar streeft.
Door ze nog beter te bepalen & er nog slimmer naar te streven.
Zodat je een bedrijf hebt waar je niet moet aan trekken en sleuren, maar dat jou zelfs vooruit trekt. Zin daarin? Daar zorgen we hier voor.
4 à 5 bladzijden: jouw Battle Plan.
Hierin staan al je belangrijke beslissingen die je in de loop van dit traject hebt gemaakt. Krachtig gebald.
Zodat je het iedere dag kunt gebruiken.
Voor jezelf en voor je team.
En daardoor geen onnodig leergeld betaalt,
maar verstandig te werk gaat
snelheid wint,
en topresultaten bereikt.
Dit geeft je niet alleen betere resultaten,
maar ook meer fun
en meer rust
terwijl je prachtige dingen realiseert
Je ziet het: het is een compleet programma, waarmee je je bedrijf een gans niveau hoger tilt.
En tijdelijk krijg je een extra: 2 u individuele feed back, te boeken wanneer het jou best uit komt. (zie lager)
Kurt Vandewalle heeft diverse directiefuncties waargenomen in verschillende bedrijven, voordat hij zelf aan de slag ging als ondernemer. Hij is nu zaakvoerder van 4BetterResults en heeft sinds pakweg 20 jaar als vertouwenspersoon van ondernemers mooie resultaten meegecreëerd in vele tientallen kleine en middelgrote bedrijven.
Hij put hiervoor uit zijn ervaring als directielid en als ondernemer, en uit de kennis die hij heeft opgedaan in diverse nationale en internationale managementopleidingen, onder andere een MBA aan de Vlerick School en diverse andere opleidingen die hij heeft gevolgd bij professoren verbonden aan de top ‘Business Scholen’ ter wereld (INSEAD Fontainebleau, IMD Lausanne, London Business School, Harvard, MIT, IESE).
Die kennis en ervaring deelt hij graag met zijn klanten, en daarnaast enkele dagen per jaar als gastprofessor strategie en ondernemerschap in diverse universiteiten en hogescholen (KULeuven, HoGent, UGent). De studenten appreciëren vooral de praktische bruikbaarheid en zijn no-nonsense benadering.
Kijk, alles wat je krijgt tijdens dit traject, geven we anders aan adviesklanten. Mocht je hetzelfde willen krijgen tijdens adviestrajecten, zouden dat ongeveer 7 à 9 trajecten zijn, verspreid over enkele jaren.
Weet je hoeveel dit je zou kosten? Minstens 54.400 euro. Dat is de waarde.
En nu krijg je al diezelfde uitzonderlijke inzichten in dit programma! En je kan het opnieuw bekijken. En opnieuw. En je kan vragen stellen en aftoetsen aan je bedrijf.
De investering voor de Mini-MBA is niet het bovenstaande bedrag. We hebben het beste aanbod gemaakt wat je in België en Nederland kunt vinden op het gebied van online management training voor bedrijfsleiders, maar we hebben gekozen voor een vorm die toegankelijk is voor iedereen.
Is het al bij al toch niet echt wat je had verwacht? Binnen de tien dagen kan je stoppen zonder dat je er één euro aan verliest.
Je betaalt 2.095 euro (excl. BTW) in 1 keer.
Je betaalt 3 maandelijkse betalingen van 699 euro.
(Samen is dit 2.097 euro) (excl. BTW).
We zijn het wettelijk niet verplicht, maar we geloven zo sterk in onze opleidingen,
dat we je deze sterke & eenvoudige garantie geven:
Je weet nooit dat je intekent, en denkt: “hoh, dat is niet echt voor mij”. Geen probleem. Laat het ons weten binnen de 10 dagen (op support@4betterresults.com), we desactiveren je account, en je krijgt je geld terug. Want we willen dat iedere klant tevreden is.
Profiteer nu van onze ervaring, pas meteen toe en pluk de vruchten direct.